KAYIT
 Türkçe | ₺
SİZE ÖZEL
  • Ankara & Eskişehir Eğitim Gezisi: Milli mücadelenin komuta merkezi, genç cumhuriyetin başkenti Ankara ile başlayan eğitim programı rotamızda son yılların en popüler, mistik tarihsel evleri ve modern kent yapısını inceleyeceğimiz Eskişehir ile devam ediyoruz. Siz de okulunuz ve öğrencilerinizle hala ziyaret etmediyseniz talep ediniz.
  • Anıtkabir'de Devlet Töreni

Gün
İstanbul - Ankara

06:15    Belirlenen yerden hareket
07:00    Otobüste zengin kahvaltı paketi ikramı ve yolda vereceğimiz molalardan sonra
12:30    Ankara’ya varış ve öğle yemeği
14:00    Anıtkabirdeyiz ve rehberimizden Anıtkabir hakkında kısa bir brifing alıyoruz.
14:30    Okulumuz adına “Devlet Töreni” gerçekleştiriyoruz. Anıtkabir özel defterinin imzalanmasından sonra Anıtkabir’in altında yer alan Cumhuriyet ve Kurtuluş Savaşı Müzesini geziyoruz.
15:45    I. ve II. TBMM gezisi
17:00    Eskişehir’e doğru hareket ediyoruz.
20:00    Eskişehir’de konaklayacağımız otelimize varış ve odalara yerleşme
Akşam yemeği ve konaklama otelimizde

Konaklama: 4-5* Ankara Otelleri

Gün
Ankara - Eskişehir - İstanbul 2 gün programını görmek için tıklayınız

08:00    Açık büfe kahvaltı
09:00    Otelimizden ayrılma vakti ve ilk durak yerimiz tarihi Odunpazarı olacak. Burada Balmumu Heykel Müzesi, Odunpazarı Evleri ve Atlıhan Çağdaş Cam Eserleri Sergisi, Kurşunlu Külliyesini ziyaret edeceğiz. Burada cam eserlerin nasıl yapıldığı ile ilgili bir gösteri izliyoruz. Devamında Eskişehir’in meşhur lüle taşı ustalarının ustalıklarına şahitlik ediyoruz.
12:00    Kentpark’tayız ve rehberimizden kısa bir brifing alıyoruz.  Bilgilendirme sonrası Çi Börek yöresel menüden oluşan öğle yemeğimizi alıyoruz.
14:00    Şimdiki durak yerimiz Sazova Bilim ve Kültür Parkı. Burada; Sualtı Müzesi, Masal Şatosu, Korsan Gemisi ve Uzay Bilim Merkezi gezip göreceğimiz yerler arasında bulunmaktadır.
18:00    Eti Fabrikası ziyaretindeyiz… Burada uzmanlar eşliğinde üretim süreçleri hakkında bilgiler ediniyoruz. Eskişehir gezilerimizi tamamladıktan sonra artık İstanbul’a dönüş yolculuğuna geçiyoruz. Yolda vereceğimiz molalardan sonra
23:30    İstanbul’a varış ve gezimizin sonu.
Bir başka Oley Tur organizasyonunda buluşmak dileğiyle vedalaşma.

Konaklama: Bugün dönüş günüdür konaklama YOKTUR!
DAHİL OLANLAR:
+ 5*Eskişehir otel seçeneklerimizden 1 gece 2 gün yarım pansiyon plus konaklama
+ Özel tur otobüsleriyle ulaşım
+ Otobüs içi sıcak-soğuk içecekler & zengin ikramlar
+ Program süresince 2 adet ekstra öğle yemeği ve otobüste 1 adet kahvaltı paketi
+ Programda belirtilen tüm geziler
+ Öğrencilerimizin tüm müze ve ören yeri giriş ücretleri
+ TURSAB Seyahat güvence paketi
+ Profesyonel kokartlı rehberlik hizmeti
+ Tur Liderliği
+ Oley Tur kalite ve güvencesi
+ Tüm fiyatlarımıza KDV dahildir

HARİÇ OLANLAR:
- Mola yerlerinde ve program süresince yapılacak olan kişisel harcamalar
- Ücrete dâhil olan acenta hizmetleri kısmında belirtilmeyen olası diğer harcamalar